Hell is waiting

Kanske man borde köpa lite partydroger? Verkar ganska nice. Speciellt några av dem... Kolla in vettja, hyffsat billiga priser. Droger


Nå över till något seriösare. Döden. Haha, nej. Skojaaaar. Men här är ett klipp på den mest fantastiska serie jag sett. Jag älskar Kurage. Jag döpte till och med en nalle till Kurage. Det här är mitt favoritavsnitt. Synd att den inte fanns på svenska. Det han säger är så genialiskt genomtänkt. Nej förresten, hela serien är det. Den är så lustigt bisarr på något vis. "Jag klippte av hennes långa, blonda hår. Flickan grät och sa, nej inte det här! Gör inte som med får! Och på något vis kände jag mig... Jättestygg!" Han säger det med någon form av melodisk klang i rösten som får mig att rysa.

Kommentarer
Postat av: Josefin

greatlife.com



lol

2009-10-07 @ 23:16:02
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0