FF

Sitter i Sveg i ett föräldrafritt hem. Ganska tråkigt efter ett tag, med tanke på att Simon bara sitter instängd på sitt rum och spelar. Så det är i princip som att vara i lägenheten, fast det är större och kylen är mer välfylld. Just nu sitter jag och kollar på The Shining, har inte hängt med så mycket i den så jag kommer förmodligen att byta kanal strax. Så har hela dagen varit... Tv hela dagen. Hmm... min mage "korrar" som fröken Maria-Pia säger. Bäst jag kokar ett ägg eller två. Alltså, fyfan vad Jack Nicholson är läskig utan att behöva ha massa blod i ansiktet och spetsiga tänder. Sånt gillar jag. Jag byter nog inte kanal ändå...

Undrar vad jag ska göra imorgon då? Sova till 14:00 äta frukost 15:00  middag kl... 17:00? Sen Tv under tiden då jag inte äter! Yej, jag har blivit en sann amerikan... Fast äsch, det är ju halloween, NÅGOT måste ju hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0