Kuk-knäckarn

Det är bara att torka bort skiten och resa sig upp igen.

En av livets feta käftsmällar.

Och, jag ser ut så här. Utan smink och skit. Helt otroligt att jag vågar visa mig så här. Men det här är JAG, utan konstgjorda saker i ansiktet. Om jag vågade så skulle jag gå omkring så här hela tiden, men jag skulle känna mig så... ful. Gah, varför får killar vara utan smink? Och jag hör många killar som säger att tjejer borde ha det eftersom vi blir finare. GAH. Låt mig få ge dessa knösar lite knogmackor va?...

/Jennifer, arga bruden utan smink och PMS besvär.



Kommentarer
Postat av: Fredriko

Vaah, men du ser ju helt vanlig ut på bilden. Värsta najsa vilda frillan också (:

2009-10-26 @ 23:23:27
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, jag tycker inte det xD

Men tack fredrikooo! :)

2009-10-27 @ 20:46:20
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0