PApapa

Grattis till pappa som fyller år idag!

Idag var jag med bästaste Mirja. Vi åkte till hennes nya stall, pratade och hyrde en skräckfilm. Men i vanlig ordning somnade hon så sött på soffan. Haha! Jag har nyss sålt lite riskkapital åt släkten som är här. 200 kronor mer åt vårat företag! Woho. Imorgon åker jag till Ljusdal, IGEN, för att lämna av Simon på något lan-grejs... Är måttligt trött på den där jääävla vägen alltså. Blir bara över dagen. För jag tänker vara i Sveg så mycket som det går nu under lovet. Känner mig ganska less på mycket just nu, väder, människor, skola, framtid osv. Jag ska väl försöka vara med lite mer Svegskompisar också. Var ju ett tag sen liksom, speciellt Mirja.

Haha, nu ska jag gå till la familia. De verkar ha det roligt utan mig hör jag, måste kolla läget.

Bild som jag tog i Norge

Kommentarer
Postat av: Ma

Hoppas han får äta tårta tills han spricker!! Jag vill till Norge...det ända grannlandet jag vill till :) utom danmark med legoland!!!! :D

2009-10-27 @ 17:50:55
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0