Älska den som är hatad.

Dålig.
Urkass.
Värdelös.
Fetto.
Helt inte bra.

Det är hur jag skulle beskriva mig själv.

Dagen har varit dålig, jag har varit dålig. Jag gick hem, struntade i matten. Det känns så värdelöst. Jag kommer ändå inte att klara den. Frågan är om jag kommer klara något alls. Jag tror inte det. Jag kommer aldrig få något jobb, familj eller en ljus framtid överhuvudtaget... Så kan det gå när man är. Dålig. Alla känns så mycket bättre, och jag känner mig. Dålig. Det är synd att det finns de som älskar mig.

Just därför känner jag. Varför inte vara så dålig att ingen vill älska mig? Varför inte bli en riktigt hemsk människa? Ingen vill älska någon hatad. Ingen vill hata någon älskad. Så om jag blir tillräckligt hatad. Stöter ifrån alla. Beter mig väldigt olämpligt... Nej, det skulle jag inte kunna. Jag är nog helt enkelt för dålig för att vara dålig.

En sak, som jag gillar att göra mot de som inte behandlar mig rättvist. Bli ännu mer det de inte gillar.

Kommentarer
Postat av: josefin

Du vet att jag skulle tycka om dig även om du beter dig dåligt eller är en dålig människa. Att det inte skulle spela någon roll.

Jag tror att jag ska bli lesbisk, och kär i dig (och du i mig), sen kan vi flytta till gbg, till samma lägenhet och förlova oss, så vi blir en familj. Sen kan vi starta ett företag och tjäna massa pengar.

2009-09-01 @ 20:45:21
Postat av: Mamma

Du min älskling kan inte bli dålig i mina ögon. Jag tycker du är bra på alla sätt. Pussar och kramar från Mor <3 <3 Älskar Dig.

2009-09-01 @ 22:01:44
Postat av: Mirja

Hjärtat<3

2009-09-03 @ 14:59:23
URL: http://mirjafredrickson.blogg.se/
Postat av: Ma

Jennifjuuuuuutskrutt du ska till australien och utträtta stordåd, du kan mer en du vill erkänna. Min blonda emo ängel, du är en av de bästa som finns i min hjärna!!!

2009-09-03 @ 16:03:04
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0