I love to say fuck

Idag har skolan nästan tagit livet av mig. Tack för den.

När jag kom hem ringde polisen... Jag ska vittna på måndag. Spännande. Efter det trevliga lilla samtalet vandrade jag hem till Matias. Vi satt och pratade och kollade på Kopps, en mycket sevärd film! Sen såg vi en till film... Fast jag såg inte slutet, jag beslöt mig för att gå hem och sova. Och det tänker jag göra. Tror jag sover hela dagen imorgon, so fucking tired.


Jag pallade äpplen och låg på gräset och kollade på stjärnorna. Fast äpplena var sur. Men det dög. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Kopps äger Jalla Jalla fett mycket!!!!! xD

2009-09-03 @ 15:53:43
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0