Om jag klädde av mig naken, så skulle ni bli chockad

Första mötet på teatern idag. Vi stod bakom ett skynke och skulle prata så de kunde höra hur ens röst lät. Jag sa, Jennifer Fredrickson heter jag, och jag stinker...

Jepp... Jag börjar fundera om jag klarar av det här, med tanke på nervositeten. Vi hade skolfoto idag också. Vi klädde ut oss, jag till en hora. Frida var en hippie, Charlie var en typisk bondlurk, Simon var en glamrockar-aktig figur med stort svart hår... Vi såg väl egentligen helt normala ut. Det var roligt i alla fall. Fast jag såg ut som en fet gris med smilgropar under ögonen på de där små korten. Kan bero på att jag är en fet gris också. What do I know? Matias skjutsade hem mig efter skolan, så vi satt i mitt kök och pratade tills klockan åtta ikväll.

Har ingenting intressant att skriva... Tappat förmågan att formulera mig med hjälp av ord. På fredag ska vi i alla fall till Gävle och shoppa. Och på lördag ska vi på Elinas 18års fest. Så med andra ord, jag blir kvar i Ljusdal ännu en helg. Troligtvis helgen efter det med... Yeah, bye.

Kommentarer
Postat av: Ma

Haha jag josefin berätta om mötet, lät mycket intressant och roligt!



Det är roligt för oss att du stannar!!!!<3 Men tråkigt för din familj kanske...men den som väntar på något gått väntar aldrig för länge brukar dom säga! Och du är ju skitnas smaskig ju jeffe mmmm slurp! ;) Vi ha dig mörkret hoss miiiiig!!!!!

2009-09-16 @ 22:44:58
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0