Sluta gör om bloggen!

I förrgår, lördag. Var det fest hemma hos mig. På tre personer. Eftersom de andra inte behagade att dyka upp. Bara Josefin och Matias. Fast någon vid namn Erik joinade oss senare, han kom ditflygande på sin motorcykel. Fast vi tyckte fortfarande att det var väldigt tråkigt så vi ringde några föningar. De kom och hämtade oss och vi drog på en annan fest där det var mer drag. Och vidare till Stadt. Och sen... Ja. Då var partyt igång på riktigt. Efterfesten hamnade hemma hos mig. Det slutade med att Erik, Hans, Josefin och Alexander sov över.

Igår låg jag och Josefin i soffan och åt pizza och popcorn medans vi kollade på That 70´s Show. Sen åkte jag hem till Sveg. Och jag har blivit sjuk... säkert svininfluensan/den nya influensan. Hoppas!

(Molly kom farande med bakbenen släpandes efter sig. Hon fick ett anfall när jag satt och skrev nu. Usch, det är så hemskt. Man ser hur rädd hon är i ögonen. Hon börjar krampa och kan inte röra sig och blir alldeles stel.)



Kommentarer
Postat av: josefin

1. Feeeein kväll!

2. Du är knäpp. Smitta inte ned mig om du håller på att bli ett svin!

3. Åh, stackars Molly. :(

2009-09-07 @ 18:47:40
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0