GREAT!...

Vaknade klockan åtta imorse av att det kändes jävligt konstigt i munnen, smakade blod... Började tugga lite när jag kände hur det knastrade, precis som om jag hade en massa småstenar i munnen. Sen kände jag att ena framtanden saknades! Liksom, va?! Jag sprang upp och kollade i spegeln, och mycket riktigt. Det saknades, inte bara en, utan fyra jävla tänder!! Tänderna hade typ "gått sönder" i mindre delar, så det var det jag trodde var stenarna. Det var bara att skölja munnen med vatten och spotta ur. Jag ringde tandläkaren i Sveg, eftersom jag inte är inskriven i Ljusdal. Jag fick komma dit på en gång, så jag tar tolv bussen hem. Tur att jag fick tid så snabbt... Inte så vackert med fyra gluggar, dock är det bara två av dem som syns väl. Hoppas att det går att rätta till!

Kommentarer
Postat av: Helen

April, april :)

2010-04-01 @ 16:10:56
Postat av: Mamma

Ja, usch sikken otur du hade.... men det löste ju sig till sist! <3

2010-04-01 @ 18:18:31
Postat av: mA

Vänta ett tag..är detta ett april skämt?

2010-04-02 @ 21:52:38
Postat av: Jennifer

Nej det är det inte... Dessvärre.

2010-04-02 @ 23:22:47
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0