Jag skiter i om du är en kultiverad tönt.

Som några kanske märkt, så tycker jag om att provocera. Det är... en hobby, skulle man kunna kalla det. Det är ett nöje som gör min vardag lite roligare. Det är oftast småsaker. Kan inte komma på något bra exampel just nu...


Jag fick förresten min studentmössa idag! Jag köpte den dyraste av alla. Jag längtar tills man får börja använda mössan. Jag längtar tills studentveckan! Och alla som inte gör det kan väl bara strunta i att ta studenten. Bitterfittor...

Tack no, haj no!


Kommentarer
Postat av: josefin

Ja, fittbitterbläbajshögar som inte gillar studentmössor och allt vad de hör till. De kan ju sluta fira jul och midsommar och allt eftersom det är lika mycket tradition.

Blä.



(<3)

2010-04-14 @ 22:55:07
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag håller med till fullo!



<3

2010-04-14 @ 23:02:52
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: en mystisk person (det är INTE emma)

Julafton firas olika av alla, och det även midsommar! Men jag erkänner mig besegrad, och tänker numera låta de fina svenska traditionerna leva ut sina fina stiligheter! För att göra något annat med våra underbara och smakfulla traditioner vore ju skandalöst. Hur skulle världen klara sig utan TRADITIONER!? Men fotot kommer ju ändå bli fult när jag, malin och lovisa ser så hemska ut, så jag ber om ursäkt...lovar att ha på mig någonting vitt blandat med något annat på studenten <3 Funderar på en vit skjorta faktiskt som min mor köpt åt mig ;D



MVH bitterfittanbläbajshögen

2010-04-15 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0