Blodprov och Husky

Vilket lov detta är! Wunderbaaaaar! For till Husky igår och festade med Mirja och några andra. Vi var sex personer i en Ford Fiesta. Det är alltså trångt med andra ord. Men bakluckan var skön. Jag drack ingen alkohol igår och fick inte äta på 12 timmar. Bugger! Jag skulle ta blodprover idag, och då kan värdet i blodet bli fel. Jag tycker det är så kul att ta blodprover! Så himla coolt att se när de sticker in nålen och det börjar flöda ut en massa blod. Och när blodet ligger i rören och är alldeles skummigt. Liksom, tänk att det kommer från mig! Att jag har haft det i min kropp... (Nej jag är inte morbid, jag är bara fascinerad!) Hur som helst, jag sitter ute på våran altan just nu. Det är ganska varmt faktiskt. Snön droppar från taket. Spelar Beach Boys på Spotify. Oh yes, im corny! Jag har verkligen blivit en tönt. Sån här mesigt känslosam tönt och skriver en massa strunt och oviktigheter i sin blogg. Alltså, BLOGG?! Jag borde bättra på min image istället. Hihihi, nu ska jag äta prinskorvar och potatis guuuu´ va´gott!

Later DUUUDES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0