*

Anton och Fredrik kom och hämtade mig med taxi igår kl 02:00. Movie time! Vi for till Nilsvallen, kollade på film i några sekunder och kom på att det var roligare att lyssna på musik och Youtuba och dricka vin. När klockan blev runt fem, somnade Anton. Men vi fortsatte musik-lyssnandet tills klockan vart halv sju. Då gick vi och sov. Vid tolv väckte Anton oss. GREJT. Resten av dagen fram till klockan fem kollade vi på film, typ Pulp Fiction. Dom höll på att dö när jag sa att jag aldrig hade sett den, så då var det bara att se den. Och ärligt talat, jag har inte gått miste om någonting. Den var jobbigt lång, men visst, den hade sina fina scener. Med blod och sånt. Hjärnsubstans! Jag är så sjukt trött just nu, fattar ingenting som händer i skallen.

Bajsa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0