Lite skryt och sånt.






Lite bordsarrangemang som ska stå på bordet imorgon.

Och whaaaat?! Är det verkligen julafton imorgon? Eller är det bara ljug? Och i stället för att sitta och lägga spindelharpan på datorn borde jag göra bättre saker. Som att sy om min klänning så att jag inte visar tuttarna. Det vore ju ändå lite förargligt om det skulle hända vid julbordet. Vips, så ligger det ett par boobs på bordet. (För jag är så kort.) (Men jag brukar sitta på knä så att jag inte ser så liten ut.) (Men det kan man inte göra på ett julbord liksom.) (Jag tycker om att skriva såhär.) Så jag borde verkligen sätta fart... (So I should really go fart.)


Och... Morfar kommer inte idag. Som han alltid gör dagen innan julafton. Jag sitter och väntar lite, längtar tills han dyker upp i sin bil. Bara det att hans bil står på våran uppfart. Vi har även fått julkort, adresserat till "Yngve Persson". God jul och gott nytt år, står det på två kort som han fått. Någon vet inte om det, att han inte finns längre. Sedan fick vi ett till julkort, till oss, där det stod "God jul önskar Gudrun och Roland". Bara det att när de skickade kortet den 15e december så levde Roland fortfarande. Men han dog alldeles för några dagar sedan. I cancer. Döden ville inte vänta.

Så, slut på deprimerande "död-inlägg". Jag tycker det räcker nu.

Så, god jul och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0