Sludderslödder raklödder

Bloggar igen. Det vilar en förbannelse över mina bloggfingrar känner jag. Skriver på tok för ofta och mycket. Jag ska skärpa mig, lovar. Ett inlägg i månaden för att se så att jag lever. Tänkte bara skriva liiiite liiite till, okej?

Imorgon (om det inte blir ett rejält busväder) så åker jag och familjen till Hudiksvall på den där "mellandagsrean", som så många gnatar i. Måste väl kolla upp vad det är för något. (Jag vet precis vad det är, och allt som heter "rea" har en rejäl dragningskraft till mig.) (Pinsamt nog.) På hemvägen släpps jag av utanför Patrik och stannar där. Blir nog awesome. (För jag har saknat honom.) (Och det har bara gått en vecka.) (Pinsamt nog.) (Borde inte jag sova nu? Jo det borde jag. Godnatt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0