now i know

Hmm... Jag tog en sömntablett för ca 45 minuter sedan. De skulle börja verka efter trettio minuter. Sist jag tog en så gick det på en kvart! Och då började jag hallucinera. Jätteotrevligt. Konstiga gubbar som ändrade storlek och var grå-vita med jättestora ögon. Hoppas att det inte händer igen, för jag vart jäkligt rädd. Jag råkade förövrigt skicka ett MMS till fel person idag eftersom det är alla töntars dag. Den skulle till Josefin men hamnade hos någon annan. Det var en bild på mig med plutande läppar och galna kåt-ögon. SÅ JÄVLA PINSAMT. Personen i fråga verkade inte tycka särskilt illa om den dock... Efter lite bortförklaringar. Hehe... Trots att jag gör bort mig dagligen så vänjer man sig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0