Mursnor

I kväll får jag finbesök av Malin och Karin! Hurra! De ska cyckla hit från Ljusdal, sen vidare till Slagavallen. För att till sist hamna i Norge. Tänkte baka en kaka dagen till ära, men vi får se om jag hinner.

På torsdag åker jag hem till morfar med familjen. Plus Conny, Pernilla och kusinerna. Och deras vänner, Fredrik och Josefin med deras barn. Hoh. Det blir fulla gården... Jävligt jobbigt om jag ska vara ärlig. Jag gillar inte att ha en massa skrikande barn runt mig hela tiden, eller en massa skrikande vuxna, haha! (Ljud gör mig galen) Men det ska nog gå bra. Bara jag får träffa morfar så är jag nöjd. På midsommarafton kommer det ytterligare lite folk, närmare bestämt en cirka 300 pers om vädret tillåter. Midsommarfesten på Mössön. På morfars gård. Tur att den är väldigt stor. Jag kommer nog att lägga upp lite bilder på det sen så de som vill får se!

Nu ska jag lyssna på Stone Roses och sen äta mat. Så jag inte blir ett, anorexiabarn.

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh vad kul! hälsa dem! :D

2010-06-22 @ 19:16:10
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0