I might just find the light in the sun

Jag antar att ni (speciellt... vänner...) inte kommer att höra så mycket från mig. Jag känner ingen vidare pirrning i magen efter att få träffa er. Faktiskt. Jag har kommit i en svacka då jag inte tycker om att vara med människor. Det brukar hända ibland. Vad jag menar är att, jag kommer knappast att ringa någon av er. På sin höjd skicka ett grattis-sms om någon skulle fylla år. Om jag kommer ihåg det. Jag kommer inte heller komma på idén att någon gång "leka" med någon av er. Jag har helt enkelt ingen lust. Det känns som att viktigare och mindre energikrävande saker får ta plats i mitt liv just nu. Som att försöka kliva upp ur sängen. Att borsta tänderna. Dusha... Och äta. Med mera. Så, det här är antagligen sista gången ni hör av mig på några månader. (Jag tror inte heller att ni gråter för den sakens skull, så jag ber inte om ursäkt.) En liten uppdatering om att jag fortfarande klänger mig fast i en tunn tråd kanske infinner sig här. Eventuellt. Det har hänt en del saker sedan ett tag tillbaka, och jag behöver bearbeta dem. Om ni själv skulle känna ett rejält sug att höra av er till mig så är det inte förbjudet, såklart. Och jag kommer inte heller att bli grön i ansiktet och växa ur kläderna som Hulken. Snarare att jag blir glad som en nygift oskuld. (Åh, jag älskar verkligen mina liknelser. Kan man skriva in det till sina meriter tro?) Nåväl, adios. På återséende.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag känner att jag borde skriva något, men jag vet inte riktigt vad. Jag hoppas du hör av dig när du mår bättre. Vi skulle gärna vilja komma och hälsa på någon gång. :)

2010-07-03 @ 15:53:04
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag vet inte om jag är en sån som räknas längre (eller nånsin har varit det), men jag tänker på dig ofta och hoppas att du mår någorlunda bra och skulle gärna vilja träffa dig.

2010-08-01 @ 23:15:35
Postat av: Jennifer

Åh, du räknas. Och jag tänker på dig med. OCH vill gärna träffa dig! :)

2010-08-11 @ 00:13:11
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0