You don´t know me at all



Stockholm. Folk, bilar, moderater, höghus, gamla hus, små råtthundar, avloppsstank, tiggare... Och ändå så börjar jag gilla den stora staden.

Jag har varit på jakt efter en baddräkt ganska så länge. Men utbudet är inte stort, och oftast är det tantaffärer som har dem. Och dem kan jag inte ha för det är för stora storlekar. Jag vägrar ha bikini ett år till. Jag kan vara den enda tjejen i min ålder som inte tycker att det är snyggt med bikini. Inte heller är det särskillt täckande. Vad fan... Varför inte gå naken? Man är ju nästan det ändå. Nä, trådar på kroppen är ingenting för mig. Tänk på alla män/gubbar/bläbläblää som kollar på en när man kommer där och går. Jag hatar det. Jag tycker inte om att synas så där annars heller, knappt i vanliga kläder. Überkorta kjolar och shorts. Nä, fy. Samtidigt som jag tycker att man inte ska behöva bry sig om vad man har på sig (eller knappt har på sig). Hm... Jaja. Det jag tänkte komma fram till på ett någorlunda smidigt sätt var väl att, jag har fått tag på en baddräkt. Så nu kan jag bada! Eller... Ja, inomhus så som vädret ser ut i alla fall. Fem grader... Det som var så fint väder i Stockholm igår, och så varmt! Balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0