Wemmawememammamam

Sovit två timmar inatt. Härligt! Och det märks att man är borta i skallen när man börjar sockra ägget... Jag hoppas att den här natten blir lite med njutbar så att säga. Jag är trött som en skidåkare vid målgångslinjen.

Imorgon kommer Sophie och Cyrille hit från Frankrike med två andra fransmän. Det blir ju spännande! Det tycker min mor med... Hon är alldeles nojig. "Men tänk om de inte tycker om det här vinet?!" "Jag tror vi måste ta bort den här träningscykeln, det ser inte bra ut med en sådan i vardagsrummet." "Åh, vad ska jag göra för mat? Men tänk om de inte tycker om den maten då? Eller tänk om de vill ha sånt till frukost." Och så vidare... Vad ska man säga. Blir detta den största kulturkrocken som någonsin inträffat? Eller kommer de, lika som mig och alla andra, tycka att mammas mat är bland den godaste man kan äta? Jag tror inte hon behöver oroa sig.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hi hi, tack <3

2010-03-09 @ 07:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0