BAFAGGDSGDS

Jag är en riktig hurtbulle! Klev upp (släpades ur sängen) vid halv åtta. Jag och mamma skulle nämligen ut och gå. Så efter fyrtio minuter kom vi hem och gjorde en massa ap-liknande övningar. Efter det åkte vi upp på sjukhuset för jag skulle ta blodprover, vilket gick smidigt och bra! Kom hem igen, åkte på Sportringen och köpte ett par bra skor att promenera i. Dom tog mina snygga superslitna Converse i utbyte mot dem... Det kändes vill jag lova! Men nu har jag ett par übersköna skor i stället. (Sportringen har en deal att om man köper ett par nya skor så kan man lämna in sina gamla och få 400 kronor för dem. Jag köpte mina Converse för 300 så jag vann 100 kronor på det hähä!) Sen sov jag ca fyra timmar... That´s my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0