Drömmar är konstig

Jag sover konstigt... I går natt drömde jag att jag körde bil och började volta, vaknade av att jag höll på att rulla ner på golvet. En stund senare vaknade jag av att jag sträckte armen rakt ut i luften. En annan gång drömde jag att de borrade i min tand och vaknade med en jävligt ond tand, som inte alls gjorde ont egentligen. När vi åkte bil igår så sov jag (såklart) och drömde att jag fick en fluga på min klänning och sopade bort den med handen. När jag tittade på handen var det flugmos på den, och viftade då rent reflexmässigt med armen. Vaknade av att jag drämde handen i bildörren. Mamma och pappa undrade vad jag gjorde... Sen på morgonsidan så vaknar jag alltid av att jag är dyyyng blöt i svett. Jag får sova med en handduk så jag kan torka mig. Jag drömmer att jag gör saker, och när jag vaknar gör jag som jag gjorde i drömmen. Till exempel så skulle jag äta tårta, och vaknade då av att jag tuggade. Vaknade även av att jag grinade hysteriskt igår natt.

Vad är detta?! Jag vill inte sova i natt... Och absolut inte vakna upp av att jag ligger i en pöl av svett. Det känns lagomt mysigt. Jag har aldrig drömt så här förut. Känns skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0