Ich bin nicht oberflächlich

Hej bloggen! :D:D:D:D

Jag är glad. Japp! Och snart är det studenten. Fattar ni?! STUDENTEN. Peppa liksom! Det är helt galet. Jag kanske är galen, som är så överdrivet glad. Men äsch, det är kul att vara glad. Har ägnat större delen av mitt liv att inte vara det, så nu är det min tur. Jag har börjat träna förresten. Utifall att ni ville veta, hehe. Ojjoojojooj. Jag känner mig bra nu för tiden. Jag har börjat plugga tyska, självmant. Hur duktigt?! Suuuuperduktigt. (Ja, man får säga så utan att få blickar på sig. Tror jag? Jag ser inte att någon kollar på mig nu i alla fall, så det är ju ett gott tecken.) Japp... Och så tycker jag att Josefin kan lägga upp bilderna på oss i tisdags i sin blogg!? Anywaaay, snart ska jag och mamma spela bilbingo. Och äta bullar. Yummie!


Okej, nu taggar jag ner här. Det känns dumt att vara glad. Det känns som att jag inte har någon rätt till att vara det.

Kommentarer
Postat av: Josefin

du har all rätt till att vara superglad, och du är minsann jätteduktig som lär dig tyska! jag ska leta reda på min gamla tyskabok så ska du få lära dig ännu mer! :D



2010-05-20 @ 21:43:28
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det låter bra! Då kan jag lära mig ännu mer :D

2010-05-20 @ 23:09:29
URL: http://bruntibyxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0