Ingen humor...

På pisshumör och orolig. Härligt! Fan...

Nåväl, de senaste dagarna har varit bra. Jag har varit med Mirja. Vi sov i husvagnen igår, eller först sov Mirja på soffan medans jag och bror Simon var på storön på Rocknight som SSU ordnat. Simon är med i SSU och fick därför hjälpa till hela dagen. Och när det började närma sig slutet så började vi plocka ihop. Lampor, sladdar och hela köret. Vi kom hem halv fyra på morgonen. Då satt vi och surrade i köket, jag Mirja och Simon. Innan jag och kusin gick till husvagnen och kollade klart på en film, samt pratade om bajs och skrattade. Fin dagkvällnattmorgon. Och idag (igår) var det första maj, vilket innebär att Socialdemokraterna går i ett tåg med fanor och bla bla... Det borde ni veta så jag tänker inte förklara. Allt gick som smort! Mycket folk, SSUarna från igår var med vilket var toppen! Synd på regnet och kylan. Annars var allt jättebra och kul.


Den här bilden har jag nu förövrigt publicerat på samtliga internetsajter. Jag gillar den. Jag skulle vilja påstå att den visar mitt rätta jag. Ni får analysera själva, om ni vill. (Tagen av Josefin.)

Den här gillar jag också. Mest för att den är på mig. Och nej, hur mycket ni än försöker så kommer ni inte se något oanständigt. Så, nu ska jag se en film och sen sova här i husvagnen.

Kommentarer
Postat av: mA

Jenniföööööööööör come back to school! Du tänker väl inte allvarligt skippa lektioner fram till studenten? Du kan väk åtsminstonde komma på tisdagarna när vi har bild? Secondhand har ju börjat få in sommar kläder nu! Vi måste ju dit och fynda! Du missa ju buggen på skolan förra veckan till och med! Om du varit där skulle jag lovisa malin vait jämna tjejpar D: du får helt enkelt hänga med på Nor i sommar för att kompensera det!

2010-05-02 @ 20:46:32
Postat av: Jennifer

Jag kommer inte idag, är sjuk som en bajskorv. Men på tisdag hoppas jag på att kunna förflytta mitt feta arsle till Ljusdal. Och till skolan såklart! Jag vill ju träffa er estetjävlar, länge sedan tycker jag! FÖR länge sedan... Pyssn

2010-05-03 @ 01:52:49
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0