Beaverfittah

Idag har jag blabla blaaa blablablablaaa.

Plockat enris med Mirja. Iförd i bäverfitta och arbetshandskar. Galet snygg med andra ord. Vi ska göra kransar till julskyltningen på söndag. Sälja litte å få pengar va. Vi ska knåpa ihop lite annat också. Vi rockade loss lite i bilen. Tutade i takt med partymusik, spasmade loss som några byfånar på vift ungefär. Efter det for vi hem till mig och började tillverkningen av kransarna. Aj. Jag är prickig. Röda prickar, fast på fel ställe. Sen klippte jag bror. Han var långhårig. Jag har en smaskig bild som jag tänker lägga upp sen. På mig. Jag tror inte att Mirja vill att de på henne ska läcka ut på internet. HE HE. Så jävla snygg är jag. Jag är trött. Och hungrig. Fast jag nyss åt fil. Vill sova också. Jeeepp.


Hajdo!

Kommentarer
Postat av: Josefin

röda prickar. hähä.

2010-11-24 @ 22:29:50
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hähähähähähähääää, eh... mmmmh

2010-11-25 @ 21:54:47
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0