But Ramses is not dancing, he does not dance at the partiiieee!

Jag har ätit en massa onyttigheter idag. Vårrullar till frukost. Fika med Patrik på konditoriet, en chokladboll och festis. Sen fikade vi igen när vi kollade på Nacho Libre. Mjuk pepparkaka och kakor. Sedan åt jag upp en stor bit kladdkaka. Efter det tog jag en till kaka. Sen vart det mat, och nyss åt jag upp en skål med fil och kalaspuffar. AH. Nu vet ni vad jag har ätit idag. Måste vara intressant. Minst sagt. Men jag kände att jag var tvungen att proppa i mig någonting, vad som helst. Jag vägde 43,9. Det känns inte sådär hälsosamt. Jag har inte haft någon matlust på flera månader. Jag har försökt äta, men det går inte ner särskilt mycket. Godsaker har jag knappt tittat åt (?!). Så sist jag vägde mig fick jag en smärre chock. Fast egentligen bryr jag mig inte sådär jättemycket, då jag faktiskt är nöjd som jag är nu. Och så vidare, blablablablaaa. Helt ointressant crap.

Det känns i alla fall lite konstigt nu. Pattrick har åkt hem och jag sitter och ritar av Josefin i Paint. Oh well. Jag har haft en bra helg, så jag är nöjd nöjd nöjd. Nu ska jag kolla på nya Resident Evil som jag fick hjälp med att ladda ner igår. Den laddades ner på 30 minuter. Vanligtvis tar det en vecka. Men Patrik är lite mer teknisk än mig och kirrade biffen på en gång. Awesome. Hejdå.

Rappapapabillibabababapillibababa baaa!

Kommentarer
Postat av: sophie

det låter bra att ha en patrik som är bra både som sällskap och på teknik :). då behöver man inte bry sig så mycket om vad man äter till!

2010-11-21 @ 23:47:04
Postat av: Jennifer

Ja det är ganska så praktiskt! :)

2010-11-22 @ 14:33:38
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0