Drar alla över en jävla luskam.

KUK. Jag hade bara lust att skriva det sådär rakt ut, utan hämningar. Jo, jag vet att det är fel av mig att dra alla över en kam och säga att killar är lika med bajs på vita byxor. (Lång mening, pjuuh.) Men just idag så har jag känt så. En kliande känsla i röven, analklåda, finnen på näsan, det oönskade barnet, den extra lilla bröstvårtan osv. Jag har känt mig bedragen, lurad. Kommit på mig själv att -aha, han tyckte nog aldrig om mig, nähäää, det var bara hans livsstil och åhåå, jag är nog helt enkelt värdelös och ful. Härligt när man kommer till insikt med vissa saker här i livet tycker jag. Som idag. Det kom som ett brev på posten, jo,men du är nog lite dum i huvudet ändå.

Ja och sen har vi ju de här jävla farmaceut-kärringarna på Sveg. Och kille-som-ser-ut-som-en-kärrning-men-inte-är-det-killen. (Jag struntar fullständigt i vems morsa, brorsa, eller annan släkt/inavelstjossan det är.) De är störd i huvudet. Jag orkar inte dra hela historian, men för att citera: "men liiiilla vän, inte kan du komma hit samma dag som du fått slut på medicin heller. Du måste väl ändå förstå att vi inte har den medicinen här, och det tar flera daaaagar för oss att få den hit. Så kan du ju inte göra. Det måste du ju lära dig att du måste vara ute i god tid!"

Ja, okej, jag håller med om att jag kunde vara ute i "god tid". MEN, hur skulle jag någonsin kunna veta att Apoteket här i Sveg inte hade den medicinen? Så, jag tar inte åt mig av det ansvaret. Det är deras fel att den inte fanns där, och det är dessutom deras fel att min fredag fick en jävla twist. Jag kände mig redan oduglig och värdelös, och efter detta lilla möte vart det ju verkligen bekräftat också. MÅSTE HON LÅTA SÅ JÄVLA NEDVÄRDERANDE? Ungefär. Men ja det var hon tvungen att göra. För det är hennes jobb. Inte att sitta och lé i kassan och langa över knarket.

Ah, dagens bikt är avklarad. Jag vill bara tala om att jag åker till Ljusdal på tisdag. Sååååå, klädbytardagsdagen? When?!

Kommentarer
Postat av: M

onsdag!!! <3

2010-11-01 @ 21:21:03
Postat av: Josefin

Jag praktiserar ju i morgon och onsdag och jag är typ helt död när jag kommer hem (vid sex), så jag kan inte.. :( Fast jag har inte så mycket kläder att byta ändå. heh. Hur länge stannar du?



Puss på stjärten<3

2010-11-01 @ 21:38:18
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SWEEEEET! Jag har packat lådan med kläder, men jag vettesjutton hur jag ska frakta den otympliga saken... Men jag stannar till torsdag antar jag, vi ska åka skridskor då. Är du på Josefin?! Jag vet inte vart jag ska sova, men det löser sig. <3

2010-11-01 @ 22:18:08
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0