Hungrig.

Assåeeh. Jag måste äta va. Fyfyfyfyfyyyy. Makrillmackor låter bra, ä gött dä. Lördag är det också. Godis står högt på listan. Någon mysig film as well. Hohoho. Jag har spasmer typ. Som min hund Molly. Hon har också det när hon träffar folk hon tycker om. Eh... Ah. Mamma, pappa, farfar och Torbjörn håller på och fixar och trixar i vardagsrummet, de försöker installera våran nya kamin. Den är mycket större så vi kan elda mer, våran gamla är... ja, gammal. Det går inte så bra för dem som det verkar. Svordomar hoppar ur lite då och då. Min farfar sa just "men nu jävlar!". Det var en positiv svordom tror jag. Som att den sitter på plats ungefär. Ja, nu vet ni de era små gurkor. NU ska jag ÄTAAAAH, müms. Hungrig. Slurp. Dreggel. MAT maaat.

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahha du är så jävla knäpp :D:D:D

2010-11-14 @ 09:57:09
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAAAA! :D:D:D:D:D Jag vet min lilla saltgurka, min lilla pickles!

2010-11-14 @ 15:42:17
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0