<3


De senaste dagarna har jag åkt bil med Mirja, åkt till stallet, vi har kollat på film och ätit pepparkakor. Hon är så bra, min Mirja. Jag älskar henne så mycket. Jag skulle inte klara av att leva utan henne, livet skulle bli så väldigt tomt. Vi är som systrar, har alltid varit. Men nu mer än någonsin. Hon får mig alltid på bra humör oavsett om hon själv är glad eller ledsen. För jag vet att jag alltid kommer att ha henne i mitt liv. Och jag kommer alltid att stå på hennes sida. Jag skulle slå den som slår henne, jag skulle döda den som dödar henne.

Jag älskar dig Mirja.

Kommentarer
Postat av: mirja

Åh jennifer nu gråter jag floder. Åh älskade syster. Vi kommer alltid finnas för varandra och ställa upp för varandra. Du vet att jag gör allt för dig, ALLT! Älskade jennifer. Du är så himla bäst. JAG ÄLSKAR DIG<3

2010-10-19 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0