Bazinga!

Sheldon gömmer sig i ett bollhav. Bland det roligaste jag sett i hela tv-serien The Big Bang Theory!

Länk

Förövrigt har jag fått ett SMS av Emma, där det stod att nu ska vi passa oss, för hon har fixat KÖRKORTET! Så himla bra! Nu har både Mirja och Emma fixat körkortet! Jag vill också ha det, men det blir. Mest är jag glad för deras skull just nu, och så fort jag tänker på det så pirrar det i magen och jag blir så stolt. Men annars idag så har jag strosat runt i min älskade pyjamas som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år. Jag önskar att jag hade flera uppsättningar av den, så jag hann tvätta emellanåt hehe... Jag har ätit pepparkakor och druckit fruksoppa. Satt fint i magen. Nu kollar jag på Resident Evil - Apocalypse. Jag vet inte varför, men jag har alltid gillat de filmerna, och jag har alltid älskat Zombies.

Och sen tänkte jag på en annan sak, föregående inlägg om "hat", kanske folk tar åt sig av. Det ska ni inte göra, för när jag skriver så, så är det bara texter från mitt huvud och jag syftar ALDRIG på någon. Så ni vet!

Kläm på baken, och smäll på saken!



Kommentarer
Postat av: M

Tack så mycket din gullerumpa <3

2010-10-19 @ 18:12:38
Postat av: Josefin

haha, det avsnittet är så jäkla awesoome!

2010-10-20 @ 17:20:49
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0