Söndagsmiddag.

Åker till farmor och farfar för lite söndagsmiddag. Det blir bra. De är bra, och jag vill inte att de också försvinner ifrån mig. Inte på länge. Nu ska jag göra mig iordning, det är alltid trevligt att klä upp sig lite. Man har en anledning till det liksom.

Hur som helst så har jag fått insomningstabletter, så jag inte behöver ligga i sängen i två timmar innan jag somnar. För någon natt sedan började jag gråta. Min arm och hand på högra sidan domnade, handen vart uppsvälld och röd och jag kunde knappt röra mina fingrar. Högra benet domnade och värkte också. Strupen kändes tjock och jag hade kvävningskänslor. Det var så läskigt så jag gick in till mamma och väckte henne. Det är de gångerna jag är glad att jag bor hemma och har någon nära mig.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad bra att du fått tabletter, så du kanske kan sova bättre. <3



btw, visst är det kul att ha anledning till att klä upp sig. Ah, älskart! haha

2010-10-24 @ 19:02:07
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0