Polarisen

Målar om ett rum med brödpensel.

Där är jag.

Bygger en koja med mina barn under köksbordet.

Det blir jag.

Ligger på taket och drömmer mig bort. Sitter i fönstret och dinglar med fötterna.

Det gör jag.

Det är jag, och det är det bästa jag har. Att jag saknar lite signalsubstans i hjärnan gör mig inte sämre. Men just idag, så har jag känt mig ensam och utstött. Blockerad. Mest av allt ensam och ledsen. Och tom. Det saknas människor. Levande och döda. Och jag har ingen rätt att klaga och gråta och känna mig ensam, inte enligt mig. Nu ska jag äta tomater, jag är hungrig. Jag kanske ska sova också. Men det var då skitsamma.


Så här rolig kan jag vara.

Kommentarer
Postat av: mirjafredrickson

Jag finns. Jämt. Du har mitt nummer, ring när som helst. Kom hit när som helst. Älskade syster. <3

2010-09-29 @ 11:34:01
Postat av: sophie

men kom hiiit!! tycker jag du ska göra. bums.

2010-09-29 @ 12:29:15
Postat av: Ma

Jag hatar att du bor så långt borta och att det ska kosta massa jäkla pengar. Jag hatar att malin bor så långt borta med...Vi kan bygga en koja tycker jag, istället för ett hus, ute i skogen. Fast vi får inte vara där på natten, för då blir jag rädd för den dumma filmen igen....

2010-09-29 @ 12:57:46
Postat av: Jennifer

Hjärta er! <3



Imorgon åker jag till Ljusdal och sover där! Då kan vi leka! När är du i Ljusdal Sophie? Jag ska pricka in någon helg då vi båda är där <3



Och Mirja, jag var hur nära som helst att ringa dig igår natt/morgon. Men jag kan bara inte, jag vill inte störa. Speciellt inte mitt i natten, haha! Jag älskar dig <3

2010-09-29 @ 17:25:33
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: kusin

Men älskade hjärtat. Du SKA ringa mig. Så fort det är något. Jag finns här precis som du finns för mig. Jag älskar dig<3

2010-09-29 @ 17:43:22
Postat av: sophie

aldrig, typ :( nej men.. jag vet inte. det ligger så långt fram att jag inte vet än! men jag hojtar till.

2010-10-04 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0