Rubrik:

Idag har jag prövat på kontaktlinser. Det var sjukt obehagligt! Förstår inte hur folk bara kan pluppa i dem som ingenting liksom. Jag fick kämpa ett bra tag för att få i dem, OCH få ut dem. Men jag ska lära mig! Igår var jag även och skrev i lite papper och var till Arbetsförmedlingen. Nu har operation "flytta till Ljusdal börjat". Yeah you heard me! -Till Ljusdal?!, tänker ni nu. Ja, till Ljusdal. Jag råkar trivas där väldigt bra och har mina underbara vänner där! I Sveg... Tja, not so many.

Och på tal om Ljusdal så åker jag dit imorgon! Jag blir där under helgen och till början av nästa vecka. Sweet!

Kommentarer
Postat av: josefin

AAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! jklvdjkdxjcgkjxdbkgjcxkhjlfn ,xdgv

fx bg

gfbx

fgb

hf



iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiH! vad roliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3<3<3<33<3<3<3<3<3<333

2011-08-17 @ 22:13:09
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHA! Jaaa, jag veeeet! :D:D:D

2011-08-17 @ 23:02:16
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0