Jag och mamma var till någon kyrka här i Sveg. Kommer inte ihåg vad den heter. Min kusin Josefine skulle läsa något ur en biblisk grej (åh, vilken koll jag har!) och min andra kusin William var en av araberna eller vad de nu var (jag är inte så insatt i bibelns historia och alla karaktärer och sånt. Eller, jag är pinsamt okunnig inom det området. Fast jag har inget behov av att veta heller, då jag varken är intresserad eller troende överhuvudtaget. Tycker att religion är skit ärligt talat. Oh my, shoot me!). Men William var väldigt söt i alla fall!  Sedan när "musikalen" var slut så fick barnen ett varsitt paket och en påse godis. Jag vart ju såklart ledsen att jag inte fick något godis. Men det fixade Jossan, hon slängde fram en påse på bordet! Hon hade frågat någon där om jag också kunde få en, och att jag inte vågade fråga själv. Grymt tyckte jag och bytte bort en tomteklubba mot en annan klubba med henne. Sånt som barn gör.

Men det bästa var nog "fika-sången" -Tack Jesus för fikat *klappa med händerna, gör några mystiska rörelser*. Jag dog lite inombords...

Sedan gick jag på promenad med Malin. Och det var kallt. Det ilar fortfarande i benen. Brr...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha! Du var i PINGSTKYRKAN, William var HERDE men resten hadu du koll på! :))

2011-12-05 @ 08:39:10
Postat av: Jennifer

Haha! Ja så var det ju! Vilken koll ;)

2011-12-05 @ 20:51:08
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0