Pungråtta Pygmé Pessimistisk Pissråtta

Jag kan inte riktigt sluta tjata om det. Men fan vad dålig jag är. Känner mig som en dammråtta under sängen.

Jag känner för en radikal förändring. Jag är ändå inte nöjd med mig själv, så jag kan lika gärna chansa. Färga håret rött, skaffa tatuering och börja supa igen. Vad spelar det för roll egentligen? Äsch. Jag tänker inte börja dricka alkohol, det är bara idiotiskt. Men rött hår, ja, det skulle jag vilja. Gärna. När jag färgade håret mörkbrunt förra året, så var tanken från början att det skulle vara rött. Men något fick mig att välja bajsbrunt. Fast det vore idiotiskt om jag inte vart nöjd med det heller. Så jag gör väl ingenting då. Jag är tråkig och meningslös istället. Lika bra. Stannar hemma tills föräldrarna kastar ut mig. Struntar i att söka till Gävles folkhögskola. Det kostar pengar som jag aldrig skulle kunna betala. Jag skulle nog inte ens komma in, för jag är så dålig och tråkig.

Nu ska jag sluta skriva sånt här. Ingen blir särskilt glad av det. Inte jag heller. Jag kanske ska sluta skriva överhuvudtaget. Det jag skriver är ändå så meningslöst och tråkigt och dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0