Prrrrprrrr!

Vilket tjat om Peace and Love! Vavavavavaa?

Yoyoyoyo, idag har jag åkt buss i sex timmar! Till Östersund och tillbaka i stort sett. Jag skulle träffa någon läkar-tjoffsan där. I en halvtimme! Nåja, det var riktigt gött väder, mmmmhh! Och så är det så härligt att bara spatsera omkring som en gammal filosof. Klockan åtta när jag kom hem, då sprang jag raka vägen till poolen och stannade där i en timme.

Igår badade jag tre gånger, en gång i Svegsjön med Josefine, och två gånger i våran pool. Vi har en sån där "riktig" pool, har haft den sedan jag var ca 10 år, bortskämda ungar liksom.

En gammal tusch.

NU måste jag packa! IGEN! Hohohohohohoho, Ljusdal nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0