Hellwete

Ikväll ska jag supa mig redlös och skölja bort sorgerna. Eller, nä, det ska jag inte. Jag ska ha roligt som fan! Just nu, kanske inte JUST NU men nästan, sitter jag och ritar en jättefin gubbe. Wanna make som sweeet lovin´ to it.
 
Snart är det förövrigt en vecka sedan jag såg Beach Boys i Göteborg. Helt fantastiskt var det! Jag tog med mig systemkameran, menneeeh, jag glömde ladda batteriet så jag hann bara få till en bild på Conny och Jossan, haha! Tyvärr. Fast man fick ändå inte ha någon på konserten, men det hade varit roligt att dokumentera resten av våran resa, som var ganska så awesome! Jag sov visserligen hela vägen dit och tillbaka, världens bästa bilsällskap, naaat.
 
Hejdå. Nu ska jag göra sockelag så jag kan göra lite mojitos ikväll. Namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0