Movin´ out

Jag skall nu sluta mina ögon (efter jag skrivit klart detta inlägg, stängt av datorn och borstat tänderna (och kanske äta något innan dess)) för att sedan transporteras till drömmarnas värld. Som, mest troligt, kommer att handla om att flytten imorgon går åt helvete. Ett hjul lossnar, lägenheten är totalt jävla jättemögelskadad, jag får magsjuka och det blir inställt, jag dör, eller så går det bra. Sånt händer ju faktiskt också.

Så, med andra ord, detta betyder alltså att jag i skrivande stund halvsitter/ligger på en madrass och golv, för sista gången i mitt, vad man nu kallar för "barndomshem". Knepigt det där. Mitt rum ekar och jag sover på golvet. Inte mig emot, för imorgon, då jävlar flyttar jag till den stora staden "Ljusdal". Folk frågar mig ofta "varför där?!". Jag svarar att jag har mina fina vänner (och även släkt) där. Nåja, nog ordbajsat. Nu ska göken koja. See ya!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det gick ju jättebra med flytten :D

Det enda som inte var bra att dom som bodde där innan inte hade städat :( Puss på dig!

2012-02-26 @ 14:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0