Pjäxträff 2000

Jag var inbjuden till Malins "Pjäxträff 2000" på Björnberget igår. Tävlingar, hamburgare och tårta, kalas! Jag åkte, alltså jag åkte, slalom. Första och sista gången. Jag plogade mig ner. Och doppade arslet i backen ett antal gånger, dessutom lossnade skidorna i tid och otid, mest i otid. Nä, jag var bättre på att tävla i sopsäcksåkning. Det var min gren, helt klart! Jag åkte till och med för långt.

Oooooooch, min vinylspelare funkar nu! Sweet! Så nu plogar jag mig igenom mina grymma skivor, perfekt lördag! Minus mitt bombnedslag till rum. Kartonger har tagit över mitt golv. Och jag märker att tvätten inte går och lägger sig i korgen av sig själv... Kan det inte bli nästa helg så jag kan flytta någon gång, *snabbspolar*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0