Dörrarna

Jag har så jävla tråkigt. SÅ jävla tråkigt! Utropstecken! Sitter och ruttnar, blir blekare och svagare. Lyssnar ihjäl musik. The Black Keys, The Doors, Graveyard, Witchcraft, Blue Cheer, Cream, The 13th Floor Elevators osvosvosvosvvvvvv. Ah, men de är ju bra. Förresten, är det sent att vakna tre på dagen? Nä, det tycker inte jag heller. Alldeles lagom om man frågar mig. Borde sätta mig i sängen och rita något riktigt jävla fett... Fan vad kallt det är ute. Helt onödigt kallt, om man frågar mig. Duktig på att svära, det är jag verkligen. Öl.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Are you coming to Ljusdal soooon?

2012-02-01 @ 17:20:04
Postat av: Jennifer

YEEEES! På fredaaaag! :D

2012-02-01 @ 18:08:25
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Lovisa

COOOLT! :D Hoho

2012-02-01 @ 19:18:36
Postat av: Jennifer

I knooooow!! :D

2012-02-01 @ 19:37:05
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0