Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till mig.

Avsky, hat.
 
Jag har väl i stort sett aldrig lagt ut någon "lista" på bloggen. Denna värdelösa blogg. Men nu snodde jag en från Josefin som i sin tur snott den av någon annan.
 

Vad har du på dig?
Svarta tights och en svart tröja/klänning, svarta strumpor, BH, trosor, svarta glasögon, ett halsband... Japp, that is it.

Hur mår du?
Jag är superförbannad och ledsen som fan.

Vad önskar du just nu?
Att mitt liv skulle vara lättare att leva. Och pengar på kontot, så jag kan åka någonstans och stanna där ett tag.

Vad har du ätit idag?
En energikaka-grej som Josefin gjort, några torkade frukter, en tårtbit som Emma kom med och även choklad som hon gav mig, och någon tugga av godisremmar. Ganska fet dag åt mig. Jag är fet. 

Vad ska du göra imorrn?
Spela brännboll och dö av att benen går sönder. 

Och på söndag?
Åka till mamma och pappa i Sveg. Och hälsa på farmor och farfar för dom saknar jag väldigt mycket.

Vem saknar du?
HAH! 

Senaste köp?
Godisremmar. 

Vad skrattade du senast åt?
Just nu faktiskt, Emma och Josefin pratar om hur roligt "shaping-kjol" låter. 

Vad grät du senast åt?
Att jag blivit hemskt mycket dumpad IGEN av samma hemska människa. 

Vem sov du senast med?
En jävla horunge.

Vad läser du just nu?
Den här texten.

Senast sedda film?
Jag kommer inte ihåg vad den heter, men det var en med Zach Braff. 

Vilken svordom använder du mest?
Alla som finns, men mest fittunge tror jag. Eller fan. Jag har ingen jävla aning. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Josefin!

Har du dejtat någon av en annan religion?
Vill ni veta en sak? Religion kan ta sig i röven och jag skulle aldrig någonsin dejta en människa som tror på "gud".

Senast 3 inkomna sms?
Orka.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Orka.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hatade skolan. 

Vilken är din favoritfrukt?
Mango. 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Alla som är blonda.  

Vad är du rädd för?
Att jag aldrig kommer att få barn. 

En person du tycker är snygg?
Ernst.

Blir du lätt svartsjuk?
Nä, vem orkar ödsla tid på det. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
JD, från Scrubs 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Tomas heter han.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Alla som finns faktiskt. 

Vad för sorts killar faller du för?
Uppenbarligen fel killar.

Vart vill du åka just nu?
Kalifornien, och överallt egentligen.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

En vattenkokare och kaffepress.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0