När jag kom hem och skulle låsa upp dörren så stod en av mina grannar där och skulle låsa sin dörr. Hon presenterade sig och var sådär supertrevlig, sånt tycker jag om. Vi pratade lite och vi kom fram till att det var hon som tjyvat mitt förråd, haha! Och att det var en hel del festande här... Får se om jag märker av det. Annars blire knogmackor. Nä, jag gör som hon har fått göra, störningsjouren. Bra grejer, behöver inte ens stiga upp ur soffan man parkerat sig i.

För övrigt så har jag varit på Försäkringskassan och ansökt om bostadstillägg. Köpt en pennvässare. Nu ska jag kolla på ännu en skräckfilm. Den jag såg igår funkade inte heller... Däremot fick jag en mardröm, asnajs! Det var mysigt! Jag gillar bra mardrömmar med zombies och så. Bästa drömmarna om man frågar mig. Adios!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Kika på den japanska versionen av Paranormal Activity! Jag tyckte den var lite läbbbbiiig! hehehe

2012-03-07 @ 12:14:36
Postat av: Anonym

Tokyo Night tror jag den hette! ;O

2012-03-07 @ 12:15:16
Postat av: josefin

du är knäpp :D

2012-03-07 @ 16:51:14
Postat av: Jennifer

Åh, men Paranormal Activity sitter jag bara och skrattar åt :( Men Japanska versionen är antagligen bättre, de brukar vara det i alla fall! :D



José, jag vet HÄHÄ! :D

2012-03-07 @ 18:23:42
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Ma

wHAAAAAT UP MY WIGGAAAAAAAH.

2012-03-07 @ 19:50:54
URL: http://www.shorthair.com
Postat av: Jennifer

Oh my awesome niggaaaah!!!

2012-03-07 @ 20:29:07
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0