JÄVLA FITTA!

Fan vad jag hatarhatarhataaaar!

DÖ.

Jag sitter och gråter av frustration. Det är inte min dag idag.

Jag ska aldrig mer gå och handla. Då svälter jag hellre ihjäl. Jag gick med en påse i varje hand, ena vägde (ja, jag vägde de jävlarna) 3,4 kg och den andra 2,8. PLUS en fucking jävla tygväska som åkte ner från axeln hela jävla tiden. Det blåste motvind. Jag hade grus i skorna, sol i ögonen, svidiga händer och en rejäl jävla träningsvärk i benen. Arg och gråten i halsen gick jag och pustade och frustade i min ensamhet. Och så tappar jag ena påsen, såklart. Spottar av ilska, det hamnar SÅKLART i håret. Sedan när jag äntligen ska låsa upp dörren, så snubblar jag. Hakan och nacken tog den värsta smällen, armbågen gjorde redan ont sen tidigare. Sa jag att plommonen blev mosade? Det vart de i alla fall. Jävla fitta. ujrgtfgrflbölögszdshvbsc<jsweyu7qjerwdi78967ty


Och så börjar jag nysa okontrollerbart. Självklart. Fuck this fucking shit.

/förbannad tjej.

Kommentarer
Postat av: Ma

Men skit bruden, snacka om fucking jävla otur! Herregud, du borde stämma gud,ödet,modernatur, buddah eller vem det nu är som jävlas med dig. För det verkar som det är de sysslar med. sjukt med otur i oturen jaow...wanna a drink tomarrow??!

2012-03-30 @ 13:40:27
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0