Light my fire

Igår var jag och fikade med Emmylie och hennes dotter, som förövrigt är sjukt söt, på Finess. Passade bra med tanke på det bittra vädret. Sen var jag på POs teater med Josefin och Emma, den fattade man ungefär noll av, som vanligt. Men den var bra ändå! Nu ska jag lyssna på grym musik, städa och packa lite inför imorgon, för då drar jag och William till La Svegas och hälsar på mamma och pappa! Det blir sköjsköjsköj! (Skrev just en rad som jag raderade för den kunde lätt misstolkas. Men fan, jag skriver den ändå bara för att det var så roligt: Mitt hår luktar korv och är segt av något kletigt.) HAH! HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA. HAHAHAAHAHAHAHAHAHA. Okej, det var inte riktigt sååå roligt.

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0