.

???!!!!!!???!??!!

Ungefär = va?


Igår var jag hos Marielle, nybliven artonåring. Efter det vart det Storön. Väl där så smög jag och Mirja in oss på toaletterna och drack en insmugglad cider. Jag skulle öppna den med handen, vilket jag vart påmind om idag. Det värkte som tusan, och ett blåmärke infann sig på handen. Great! Vi dansade disco med småungarna, vilket jag tyckte var oerhört pinsamt. De var så... små, och vi var så mycket äldre. Men jag drog med mig Mirja in på puben, myyycket bättre. Vi dansade bugg och styrdans till King Edvards. (De var verkligen dåliga på att spela, inte för att jag gillar dansband, men nog fan finns det bättre.) Jag dansade med någon kille där som bjöd upp mig, men vi var så jävla dåliga. Han var för full och jag trampade på hans fötter. Härlig kombination. Men ärligt talat så tyckte jag inte att kvällen var så där lyckad... Det hävde ner regn också. Gjorde ju inte saken bättre om man säger så. Det bästa på hela kvällen var hamburgarna. Jag var ju i och för sig inte så festsugen, kände mest för att vara hemma och kolla på film med en påse godis. Och längtade till skolan började och till på fredagen så klart. För då blir det feeeest. Josefin fyller arton och Emil kommer från Stockholm! Woho. Då ska vi äta tårta och ha en förfest hemma hos mig, sedan blir det Ljusdal. Det tror jag kan bli roligt, fast det är bäst att inte hoppas för mycket...

Nåja, jag var i alla fall GLAD igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0