Sista sommarlovsdagen, EVER!

Jag sitter i Fredriks stuga... Det luktar skumt här.
Josefin färgar hans hår ute på gräset. Först vart det blont och nu blir det rött. Jätterött. Farligt rött. Som den där konstige mannen som heter Patrik Wolf, typ. Jag är torr om händerna och Fredrik har antagligen ingen hudcreme att låna ut. Suck! Det här är sista sommarlovsdagen, vi skulle baka, men Malin (som gav detta på förslag) har dragit till Stockholm och kommer inte hem förrens ikväll. SUCK. Och Maggio kunde inte komma för hon skulle måla något åt hennes pappa som fyller år. Emma kommer i alla fall, fast efter hon ätit middag. Mina händer luktar som Fredriks halvt blinda och väldigt toviga katt. Blä. Men den är söt.

Nu ska jag draaaa. Hejdå bajsa på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0