Herr Pungsvett och Fru Navelludd

Idaaaag, har jag knäppt kort med en analog systemkamera. Hoppas att rullen inte blir förstörd igen. Då blir jag pissed of... Sen ska jag hem till Mirja och ta något kort på henne med. Jag lyckades få några på Alwin, William och Josefine också, förhoppningsvis inte alltför suddiga, då jag hade mina glasögon på. Vi har nämnligen varit på kalas hos min morbror idag, därför fanns den möjligheten att ta några bilder på dem.

Jag är 250 kronor rikare också, passar bra till Gävle-resan. (Jag fick en tavla såld, en stor, 50x50cm med Tom Petty)
Jag längtar verkligen tills vi ska åka dit, jag längtar till en massa saker. Det har jag inte kunnat gjort förut för jag har varit alltför upptagen med att tänka på annat. Som senare visade sig vara helt lönlöst. Men det är bara "nice", för att citera ett av mina mest använda ord. Jag längtar till sommaren och våren, och alla klassresor. Till Stockholm också, det ska bli kul. Det var kul förra året, så det blir förhoppningsvis det i år med. Sen vill jag gå ut gymnasiet och ge mig ut i världen. Säga hejdå till lilla avlånga Sverige ett tag. Vem vet, kanske för alltid...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0