Estet-dejt



Vi hade en estet-dejt hemma hos mig igår (söndag) och så här ser man ut på en sådan.

Vi kollade på en superfjollig tvserie, bakade kladdkaka, kollade på film och spelade Monopol hur länge som helst! Jag försökte gömma mina pengar för jag ville förlora och gå i kk, men ack, det gick dessvärre inte. Malin och Josefin kom på mig... Jag bör nog inte jobba som någon ficktjuv.

Angående bild nummer 2: Åh mina bröst är så hårda som små vidbrända plättar. (Det ligger pättar i påsarna, lite lätt vidbrända) Och alla som sett "pippi för fan" på youtube bör veta vad det kommer ifrån.


MADDAFAKKA, I will kill you!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du fick dom finaste plättarna ;)

2009-01-20 @ 07:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0