Style by Oberflächlich

Goddag ute i stugorna! Själv sitter jag i en lyxsvit i Granhotell på Kottvägen 23, där det mesta möbler och diverse dekorationer kommer från Dollar Store och andra överklassiga affärer.
Vinet smakade utsökt (närmare bestämt svartvinbärssaft från år 2008) och ostrona var bland det mest välsmakande min tunga utsatts för. Nej, seriöst, ostron och vin?! Vad tänker folk med när de köper dessa saker? Det undrar jag...

Jag vill införskaffa lite saker. Jag vill ha lite pengar. Jag har en idé, en fruktansvärt bra idé. Inte ens Albert Einstein själv skulle kunna knäcka en sådan nöt som jag, Jennifer Fredrickson, nyss gjort! Jag ska sy min egen luchador-dräkt. Jag ska smyga ut i natten och slåss som en man! Jag ska tjäna pengar som Ingvar Kamprad (IKEA-mannen) inte skulle våga drömma om. Iförd i min egengjorda dräkt ska jag besegra alla mina motståndare med ett saftigt pung-grepp, klämma ur deras manlighet och för att sedan lämna dem åt vargarna. Jag kommer att bli rik! RIK! Då kan jag köpa de där jeansen och de där Converse-skorna jag vill ha. MEN, frågan är, vilken typ av "luchador" jag ska vara? Som Jack Black i Nacho Libre. Öm och kärleksfull, slåss för en god sak, nämligen att få pengar för att kunna köpa mat till "the orphans". Eller, ska jag vara en vältränad, maffig och hårdkokt jävel som kör sitt eget race? Skiter i andras åsikter och slår ner sina motståndare en efter en, utan att ens tänka tanken om hur ont det där slaget måste ha gjort. Nej, ska jag bli en Luchador så får det bli någontans mitt emellan dessa två typer.      Jack Black.
En Hårdkokt Luchador.
Jag.


// Oberflächlich

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du var hemskt söt.

2009-01-14 @ 18:39:46
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, inte sant! ;D

2009-01-14 @ 18:51:14
Postat av: Malin

YEAH! Jag vill vara med, som den superhjälte jag är räddar jag världen enbart för att utrota ondskan som är min fiende.

2009-01-16 @ 22:21:16
URL: http://supermalinbros.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Malin: Du skulle vara toppen som luchador, utan tvekan!

2009-01-16 @ 23:13:55
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0