En idiot

Jag gillar att jävlas med människor. Jag älskar att dryga mig och såra folk jag inte tycker om. Det är mitt bästa tidfördriv. Har jag inget för mig loggar jag bara in på bilddagboken och skriver på fokus. Annars är msn ett bra ställe. Fast helst av allt muckar jag med folk i verkligheten. Inte så här så att det blir bråk, men jävlas liksom. Jag tycker om det ♥

Jag borde inte ha blivit född i en flickkropp. Verkligen inte. Jag förstår inte varför jag skulle få ett par bröst av fett i stället för muskler. Jag hatar att använda BHar, de är så förjävla obekväma. Jag hatar att ha mens en jävla gång i äckelmånaden tills jag nästan dör. Jag gillar att göra de flesta saker som män/killar gör. Åka bil fort som fan, spotta, bråka, rapa högt och ljudligt. Jag är lite mer manhaftig av mig. Jag gillar det faktum att killar kan göra hur korkade saker som helst och få världens jubel. Gör jag det så blir jag antingen en dum blondin eller knäpp i huvet. Folk kollar snett på en. Jag hatar det. HATAR. Jag vill fan vara en idiot och bli uppskattad för att vara en.

Just nu sitter jag och funderar vad jag ska göra. Jag kan inte slita mig från datorn samtidigt som jag vill göra något helt galet. Typ sno bilen och köra några varv runt Sveg, efter det åka bort och bara hänga med killar. Spotta och snacka brudar och deras stjärtar. För det är vad det är, galet, eftersom jag är en tjej. En liten kort tjej med blont hår och blåa ögon. USCH, ge mig en kuk så ska ni få se vad jag kan åstakomma.

/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0