Fan vad dryg jag är.

Jag lägger bara upp musik. Något måste ha gått snett... Jag brukar aldrig göra det. Fast det mesta känns snett just nu. Jag undrar varför. Fast trots att hösten är på ingång och utan att sommaren varit särskillt bra överhuvudtaget, så är det konstigt att saker inte är mer... sneda än vad de är. Jag antar att det är lönen som peppar mig. Pengar, alltså. Pengar. Det som jag egentligen hatar. Jag vill inte tro att man blir lyckligare utav pengar, men kanske, kanske ändå att man blir det? Eller om man blir lyckligare för att de saker man vill göra och åstakomma blir mer... underlättade?

Jeje, här kommer en video med The Hellacopters. Fetdiggar den här låten med dem. Det är nice med pianot och gitarrrrerrrrna

Kommentarer
Postat av: Ma aka McAwesome

En annan bra låt med dom är electrocuit eller hur det nu stavas :D

2009-07-30 @ 15:18:00
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaa, den är bra! :D

2009-07-30 @ 21:58:58
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0